Rota virüsü olduğumuzda aynı durumu yaşadık çocuğumda kusma vardı götürdüm antibiyotik başladı devlet hastanesi , meğerse çocuk rotaymış rotada asla antibiyotik kullanılmazmış daha da azdırırmış , fışkırarak kusma ishal ateş varsa kesinlikle kaka testi verin