Herkese merhaba, kızım bugün tam 40 günlük oldu. Nörolog muayenesinde ellerini birbirine getirip oynaması gerekiyor yapıyor mu dedi ama ben hiç rastlamadım. Ellerini ayaklarını çok güzel hareket ettiriyor ancak henüz iki elini birleştirip oynamayı öğrenemedi. Sizde durumlar nedir?