Aşırı huzursuz herşeyden sıkılıyor eli devamlı ağızda ve herşeyi ısırıyor diş bu kadar yapar mı yaaa gerçekten çok zor bir durum yoksa atak mı ? Ne yapacağımı bilemiyorum artık çok yorgunum yoruldum lütfen 11 ay 16 günlük bebeğim iştahında bir sıkıntı yok herşeyi normal fakat çok huzursuz hasta değil doktor gördü sizinde bu aylarda böyle miydi?