Nasıl zor bi durumdayım anlatamam yaklaşık 1 haftadır durmaksızın yaşadığım baş dönmeleri acaba bebeği emzirdikçe bende vitamin falan mı kalmadı diyorum ama yok yani vitaminsizlik gibi değil olduğum yere çöküyorum bide kızım 3 buçuk aylık sürekli kucakta korkuyorum o kucağımdayken dengemi kaybedip düşerim diye ne olacak böyle bilmiyorum böyle bi rahatsızlık yaşayan var mı aranızda 😞