Kızlar birsey soracağım ben biyogia ve metsitil kullanıyorum doktor buz dolabında muhafaza etmemi söyledi bebeğime verirken sütle karıştır ver dedi ama soğuk oluyor bebegimi hasta edermi acaba sizlerinde fikrini almak istedim bebeigim ikibucuk aylik sütle karıştırıyorum ama sanki genede soğuk gibi oluyor