ballikurabiye 4.sy atağını yaşayanlardan biriyim bende meme reddi yasiyorduk üstüne mama reddi yaşadık birde diş sancıları eklendi iyice zorlaştı ama guzellikleride var artık beni babasını abisini görünce gülüyor kucağıma almam için çırpınıyor kendince sesler çıkartıp birşeyler söylüyor ceee oyununa tepki veriyor kucağıma alıp dans ettiğimizde mutlu olduğunu hissettiriyor duygulari olduğunu bizlere hissettiriyor kisacasi.