Zynpgmt Kızlar bebeğim oynarken elini gözüne soktu. Başta iki gözünü de bi süre hiç açmadı şimdi tek o gözünü kısık bi kere açtı şimdi açmıyor hafif şişlik ve kızarma var. Gözüne bir şey olmuş mudur tırnağından falan?
starwomen Zynpgmt bence bir doktora götürün daha çok küçük ve haliyle çok hassas. Hem içiniz rahat eder, daha iyi olur.
Gizemkrl Zynpgmt aynı sey bizdede olmustu doktorumuz süt damlat demıstı gecmezse damla verıcektı ama aralıklarla süt damlattım gectı sizde sutunuzden damlatın