Ben artık tükenmiş durumdayım ilk dişimiz 4. Ayda çıktı ve ilkinden sonuncusuna kadar türlü türlü eziyetlerle diş çıkardık tetagil kullandım calgel jel kullandim farklı bir jel daha kullandım diş çıkarırken oğlumun iştahı kesiliyor formül mamayla beslenen bir bebek 4. Ayda meme reddinde memeyi bıraktı şuan 22 aylık formül mama içiyor ama 3 gündür içtiği mama 3 kere 150 cc ancak aç yaşıyor ek gıda çok az yiyor tadımlık asla doyumluk yemiyor mama diye ağlıyor sürekli her şeyi yapıyorum yemiyor bu süreci nasıl atlattınız benim gücüm kalmadı 😓