Bebekler doğduklarında kan degerlerı dusuk oluyor 3 ayı bıtınce yanı 4 aylık olunca rutın olarak başlanıyor tahlıl bakılmasına gerek YOk 1 yasına kadar kan damlası kullanılıyor 8-9 aylık arasında kan degerıne bakılıyo ona göre devam edılıyor ek gıdaya gecınce pekmez ıle de takvıye edebılırsınız dr a danısıp