Oglumm_ Merhabalar hanımlar elimde 3 adet kıyafet var, 2 tanesini 1 defa giydim sonra giymedim 1 tanesini ise inyernetten getirttim boyum uzun olduğu için kısa geldi hiç giyemedim kaldı öylece, fiyatta anlaşabiliriz, ben şimdi resim atıcam
Oglumm_ Oglumm_ pudra pembe elbise ise tam yazlık rahat Bi elbisedir tofisa dan aldım, boyum uzun olduğu için kısa geldi bana