Merv07 Merhaba kızlar kafamda deli sorular?? Rapor sürem bitiyor bebegım 4 aylık işe başlamaşımıyım yoksa bebegıme bakmalımıyım ne yapacagımı bılemıyorum annem vakacak calısırsam süt sagıp bırakacagım yoksa cok mu erken ılerde pişman olurmuyum.. ama hersey cok pahalı eve ıkı maas gırınce daha rahat edecegız.. siz ne zaman calıstınız sizce napılmalı?? Sizler neler yaptınız? Kaçıncı ayda döndünüz?
Denizege35 Merv07 bence baya erken bebim oğlumda 3. Ayına giricek dogum iznim bitti sendka izbim bitti dun 30 gun rapor aldm . Bitince tekrar rapor bulmaya calıscm sonra yıllık izin kullanıcm ensonda ucretsze cıkcam hıcdeilse oğlum bi 10 aylık felan olsun . Bence sizde rapor yıllık ızın vs blmaya calısın
starwomen Merv07 ben ücretsiz izine ayrıldım. Bayramdan sonraki haftaya çalışmaya başlayacağım. Kızım da 1 yaşına girmiş olacak. Benim bırakacak kimsem yoktu birde içim daha rahat etsin diye yaşına girmesine bekledim tamamen tercih meselesi :)
Tugder Karaaslan2 ben de işe başlayacağım oğlum 7 aylık ama tedirginliğim o kadar çok ki . Siz nasıl başa çıkabildiniz . İyi ki dediğiniz için bir umut size sormak istedim ☺️
Ebrushkaa Denizege35 süt izniniz toplu veriyolarda toplu alın ben o şekilde yaptım 6 ayda ücretsiz izin aldim
Merv07 Denizege35 ya onlrn hepsını alırımda ne bılım ayrılamıyo bı yanım bı yanım gıt calıs dıyo. Karıstım🤔🥹
mrsheisenberg Denizege35 10 günlük rapor yazılabilir max 30 günlük nasıl aldınız. Bende tatile falan gideriz diye yıllık izinlerimi kullanmak pek istemiyorum ama kullanacağım herhalde
CaninannesiCemre starwomen kime baktıracaksınız bayram sonrası ,ben de yaşının dolmasını bekleyeceğim fikir almak için sordum
AselNil starwomen benim gibi düşünen bir anne :)) benimde bakacak kimsem yok :/ anneanne babaanne uzakta kendilerine göre bir düzenleri var . Ekimde 1 yaşında olacak yılbaşında bende işime dönmeyi düşünüyorum. Siz nasıl yaptınız şuan kim bakacak ? Kreşler 2 yaştan altına almıyor . Alanlarda uzakta servis var ama yolda çok vakit geçirsin istemiyorum
ozlemmm Bir muddet ucretsiz izne ciksaniz. Ben 7 aylikken dondum ise ama zaten evden calisiyorum varsa oyle bir imkan iyi oluyor
Emmosch İlk bebeğimde 4,5aylıkken başlamıştım,süt sağıyordum zaten sütüm çok değildi mama da veriyordu annem,şimdi 2.çocuğum 5.ayımız bitti 3ay daha iznim var ücretsiz aldım,8ayı doldurduğunda başlayacağım
Biranne7 Emmosch merhaba iş yerinde de süt sağıyor muydunuz bende işe baslicam da çok bilmiyorum bu süreçleri o yüzden soruyorum
Yeniesyenianne Merv07 ben 5.5aylıkken ücretsiz izne ayrıldım. Hemşireyim. Çalıştığım yerde benden büyük, çocuğu olan herkes ayrılmamı, bir daha bu zamanlarının gelmeyeceğini, onun şu an bir başkasına değil sadece bana ihtiyacı olduğunu söyledi. Düşününce gerçekten çok haklılar. Annemde hep keşke işi gücü bırakıp sizi ben büyütseydim çok pişmanım der. Eğer maddi imkanlarınız zor da olsa yetiyorsa bence bırakmayın yavrunuzu. Ama yetmiyorsa da yapacak bir şey yok🤷🏻♀️ eğer imkanımız olmasaydı bende başlardım. İmkan meselesi. İmkan varsa vicdan meselesi.
Emir0_ Yeniesyenianne biliyor musunuz uzun zamandır bunu düşünüyorum yorumunuz içini rahatlattı 🤗🌺 edebiyat öğretmenliği mezunuyum atamalarımiz bıraz zor çok şükür maddi açıdan ihtiyacım yok bı yandan yavrumu gurbette tek büyütüyorum onu bırakıp ise gitmekte istemiyorum ama etrafta atanıp nispet yapanları görünce sinir olup aklımı bulandırıyorum
Mom_Asil Benimde iznim Nisan ayında bitiyor. Doktorum 1 ay daha rapor yazabileceğini söyledi. Fakat o raporu alırsam sonrasında süt iznini toplu kullanabiliyor muyum, bilgisi olan var mı?
Nuray0202 Ben öğretmenim bebeğim 9 aylik olacak tüm raporlarımi kullandim 1. Dönem bir ay kadar çalışmak zorunda kaldim. Yeni yilda rapor hakkim yenilenince bi süre kullandim sonra tatil deprem derken başlamam gerekti ama depremden sonra çalışmayı kaldiramazdim bebegimi birakamzdim. Ücretsiz izne ayrildim. Maddi olarak evet zorluyor ama bebeğimle zaman geçirmek çok daha güzel
Elcis Merv07 Merhaba bu konuyu bende herkes gibi çok düşündüm. 4 aylık bana çok küçük gelmişti bırakmak için. Evden çalışmama ve annem bakacak olmasına rağmen 1 yaşına girince başlayacağım işe. 2 maaş evet rahat ettirir bizimde ama idare ediyoruz işte 😊 Biz şöyle ilerliyoruz fikir olarak söylüyorum maddi durumunuzu bilemem tabi benim maaşım kadar borçlanmayı göze aldık en azından işe başladığımda ilk maaşla onu kapatırız diye düşündük. Sizi çok iyi anlıyorum karar vermesi zor ama aklınızı değil bence kalbinizi dinleyin ☺️
Anne-ogul1 Bizde 5 aylığız 1 ay daha rapor aldım 6. Ayda ne yaparım bilemiyorum bakıcıya vermek zorundayım ama içim içimi yiyor nasıl olacak diye..
Dlk55blt-rdvn Anne-ogul1 iyi bir insana denk gelirseniz inşallah bırakabilirsiniz sonuçta bırakıp terketmiyorsunuz bebeğinizi ve bebekten ayrılmak her dönemde zor çevremden bunu çokça duydum ben 5 aylıkken bıraktım
22262226 Anne-ogul1 kamerasiz asla bırakmayın ve evde kamera olduğunu bilsin bence. Kimseye güvenmeyin denemiş biri olarak yazıyorum.
Aan23 Tam 5 ayı bitince başlayacağım bende malesef tek maaşla gecinemiyoruz kafamda deli sorular var çok zor bir durum bir yandan çalışmayı ve kariyerimi de seviyorum bir yandan bu günler gelmeyecek ve parayada ihtiyacımız var
Merv07 Ebrushkaa wala turızmde calısıyorm ve antalyadayım. Bana mayısta gel dıyo süt ızınlerımı cumartesi işe gelmeyerek kullanayom dedım gak guk ettı vermezse gıtmeyecegım raporu uzatacagım..
Ebrushkaa Merv07 benim doğum iznim bitti süt iznimde bitti 6 aylık izne ayrıldım 36.haftaya bebegim 10 bucuk aylık olunca ise baslicam 1 yaşına gelene kadar gündüz ise gidip gelicem o şekilde