Oğlum 9 aylık 3 gün boyunca bayağı ateşlendi 38,5 39′u gördük hep Calpol ile düşürdük. Ateşten sonra vücudunda kırmızı kırmızı döküntüler oluşmaya başladı her yerinde var. Doktoruma çekip gönderdim Ateş sonrası 6. ay hastalığı diye bir durum var o olabilir dedi. Bu döküntüler ile karşılaşıp nasıl geçirebileceğini bilen var mı?