Adenkom Selamlar canım anneler, benim bebişin boynunun altında köprü keniklerinin birleştiği ortadaki boşlukta nefes alıp verirken çekilme oluyo böyle hıçkırırken falan daha derin çukurlaşıyor. Sizlerinde böyle midir?
PatronBebek Adenkom kunduracı göğsü dedi doktor bize ☺️ bizimki çok çöküktü düzeldi sonra hafif var halâ
Adenkom PatronBebek normaldir dimi çünkü solunumla alakalı sorun yaşamıyor bebeğim çok korktum nette denk geldiklerimden
yanikkozaanne Adenkom evet normal su an 2 aylığız epey düzeldi bizimki elhamdülillah sizin de geçer merak etme
PatronBebek Adenkom zamanla geçiyor ama tamamen geçmiyor az kalıyor. Birçok doktora sordum ilerde vücut çalışması gerekiyor demişti. Tabi sizinkini bilemiyorum şimdi ne kadar olduğunu. Ama sağlığa bi zararı yok