ketcapli_lahmacun Günaydın kızlar. Saç dökülmesi evet hemen her kadının başına gelen bişey. Özellikle doğum sonrası daha fazla oluyor.
ketcapli_lahmacun Ya da başka önerisi olan var mı? Yani ger türlü tavsiyeye açığım. 🙄🙄🙄 Tutam tutam gidiyor güzelim saçlarım..
Aysegiray Bende aynı sorunu yaşadım DP nin tuzsuz çamterebentinli şampuanını kullanıyorum faydasını gördüm
ketcapli_lahmacun Aysegiray Ben Dp’nin her çeşidini kullandım ama yok öyle böyle bir fayda sağlamadı. 🙄🙄🙄