zynphl23 Arkadaşlar kızım 2 bucuk aylık meme +mama ile besliyorum normalde 3-4saate bezleri dolu dolu olurdu ama son 5 gündür neredeyse bezleri bos gibi mama sıklığı artmasına ragmen ne yapmalıyım sizce
starwomen zynphl23 doymuyor olsa huysuzluk, ağlama, uyumama gibi şeyler de oluyor. Bunlar var mı? Bir ara 2 gün kızımda öyle olmuştu ama huysuzluğu falan yoktu sonra normale döndü
zynphl23 starwomen huzursuzluğu yok çok şükür herşey normal bende birkac gün önemsemedim gecer diye bugün 5.gün yine aynı biraz tedirgin oldum açıkçası
starwomen zynphl23 doktorunuza bir danışın isterseniz ya da ebenize/hemşiremize hem içiniz daha rahat eder. Bende tam bilmiyorum yanlış bilgi vermek istemem:)