Srzry merhaba, pazrtesi günü için randevu aldım perinatoloji için, ancak doktor o kadar umutsuz hmm zar yok dedi ki… Birde hiç mono mono annesi duymadım doğum yapan, buda ruh halimi çok etkiliyor. 4,5 yaşında oğlum var, onun ve eşimin hakkına girdiğimi düşünüyorum artık üzüntüden 😔