Dilaraortacc iremdonmezz kayserideyim dolap hesabım üzerinden satış yaparsam kargo sanırım 22 tl ye geliyor ama normalden kargoya verirsem çok pahalı oluyor
iremdonmezz Dilaraortacc 8 TL de uygulama ücret alıyor +30 TL olmuş oluyor pantolonu 60 TL yapar mısınız