Geçen ay doktor eczanede yazmıştı ferrum aldım o ara kabızlık sorunumuz vardı diye kullanamadım Hala da devam ediyor çok az kaka yapıyor şimdi 5 ayına girmek üzere kaç damla vermem gerekiyor eczane söylemişti ama unuttum interneti de çeşitli şeyler yazıyor şimdi kilogram başına mı yoksa 3 mü 5 mi onu hatırlayamadım bir kez vermiştim o gün de çok huysuzlanmıştı ama artık vermek istiyorum