Papatya5801 Merhaba bebeğim 6 aylık yastıkla ayağımda salliyorum ama dalınca yerine yastiksiz alıyorum ..acaba yastıkla daha mı rahat yatar bilemiyorum
Show_must_go_on Papatya5801 yastık yararlı bir şey değil ki 1 yaşında hala yastıksız yatıyor 2 yaşına kadar önerilmiyor
starwomen Papatya5801 doktora sorduğumda 2 yaşına kadar yastık önermiyoruz demişti 11 aylık yastıksız yatırıyorum
Aezgi 2,5 yasında (28 aylık ) son 1 aydır yastıkla yatırıyorummm 2 yasından sonra öneriyolar yastıkla yatmayı
GMD Peki bu anneannelerin veya babannelerin gizli gizli yastık koymasını napicaz kendi annemi nerde görsem tanırım😂 Annem kızdığımı bildiği halde gizleyemiyoda bide geçen sen yokken koymuştum diyo biseyi illaki deniyicek 🙄