S-i-m-a-y Merhabalar ilk diş çıkarmada bebeğim çok ishal oluyor. Sizlerinde bebekleriniz oldu mu acaba? İlk dişi ne zaman cıktı?
Show_must_go_on S-i-m-a-y ishal ne ki canım ateş, pişik, burun akıntısı bazen kabız bir anda ishal çok zor geçiyor kızımda bu dönem
starwomen S-i-m-a-y hiç ishal, ateş olmadı. Huysuzluk, iştahsızlık, ağız kenarlarında döküntü ve burun akıntısı oldu
Suleoner S-i-m-a-y bebeklerde diş döneminde huzursuzluk ishal kabız gibi durumlar olur ama ates olmamış doktorumuz kitaptan gösterdi diş doneminde enfeksiyon gerceklestiyse olurmuş ateş
peloser S-i-m-a-y oğlum da yeni diş çıkarıyor.İshal ve ateş yaşamadık .huzursuzluk ağız akıntısı çok fazla. Diş dönemi ishal olabiliyorlarmıs ama.
Ezoo355 Show_must_go_on burun akıntısı dişten olurmuş yaa kızım da bir haftadır sümüklü delirdim evin içinde nasıl üşüttü diye serum sıkıyorum hep açılsın diye diş patlattı 7.5 aylık demek ki ondanmış
1annebelis Show_must_go_on benim bebeğimde 5 ay 10 günlükken diş çıkardı şuan 5 ay 21 günlük doğduğundan beri burun tıkanıklığı var ama şu 2 haftadır aşırı arttı bende grip oldu diye düşünüyordum kabızda oldu diş çıkarma döneminde burun akıntısı felan oluyormu ateşi felan olmadıda çok şükür
Cnsu01 S-i-m-a-y direk arko krem kullan bnce 2 gğne topluyor bn sürekli altını alınca onu sürüyorum miss yağ oranı oldugu için çişde tutmuyor
Esengul-Alperen S-i-m-a-y ishal ve ateş olmadı ama aşırı salya, huzursuzluk, uykusuzluk, ağız kenarlarında kuruma gibi belirtileri oldu, 6 buçuk aylıkken 3 gün arayla iki tane çıktı dişi şimdi 7 buçuk aylığız, dişi çıkmadan önce 1 aya yakin falan sikinti yaşadık.
Show_must_go_on Pstrkylmz nurse harveys aldık, tetagil aldık zeytinyağı karanfil yaptım nafile ama denerim bunu da çaresiziz
Aslananne1 S-i-m-a-y ilk dışımız 5 aylıkken çıktı huysuzdu, istahsiz , salya , kulak ve saç çekme, benim bebeğim dis döneminde kabız ve pişik oluyor daha çok ordan anlıyorum her dis te kabız pisik oluyor şuan 10 aylık 8 dışımız var 9. Su da yolda 🤕
Yeni-anne22 Aslananne1 ne zaman başladı diş belirtileri peki benim oğlumda 4 aylık diş belirtileri var ama daha çıkmadı
sirinpatates S-i-m-a-y bu ay çıktı akt iki dişi biri göründü önce tirnak ucu kadardı sonra ikincide çıktı eşit gibiler hiç farketmeden çıkardı üst iki diş sis ve kizarik uçlar beyazlamış oda 1aya cikar
Turgutveannesi S-i-m-a-y ilk disimizi dun patlattik .. 2 3 gundur huzursuzdu.. salyasi durmazdi agzinin etrafi kucuk kucuk sivilcelenmisdi.. ishal gibi degil de gun icinde 5-6 kere kakas yapiyordu.. her zaman 1 saatten fazla uyuyan bebegim 30 dakika zorla uyurdu.. dis cikariyormus🥰 sonunda dun patladi patladigi andan itibaren eski duzenine geri dondu cok sukur uykusu falan duzeldi..
cemreninannesi_ Turgutveannesi merhaba 🥰 ya inanın benim de bebeğim böyle bağırsakları hızlı çalışıyor ¾ kez günde kaka yapıyo eskiden 2 veya 3 günde bir yapardı. Eli de hep ağzında yavrumun kaşınıyor 🥲 kaç aylık sizin bebeğiniz ?
Menessasmom Turgutveannesi benim bebeğiminde bayadır çok salyası var zaten sürekli diş kaşıyor ve ağzının kenarı dediğiniz gibi isilik gibi sivilcelendi tükürük ve eli sürekli ağzında olduğu için tahriş olduğunu düşündüm diş çıkaracağı zaman mı böyle sivilcelenme oluyor acaba ? Ama dişinde daha beligin bi beyazlık yok birden mi patlıyor altan ilk bebeğim tecrübesizim 😄
rabia22 S-i-m-a-y Kızımın ilk dişi 7,5 aylıkken çıkmıştı oğlumun ise ağzı 3. Ayından beri akıyor ama henüz diş yok 6. Ayına bir kaç günümüz kaldı iştahsızlık huzursuzluk ve uykusuzluk olarak belirtilerimiz var bence ama bakalım 🦷 bekliyoruz 🤔
Alp01 S-i-m-a-y 7ay 6,günlükken farkettim şükür ateş ishal olmadı ama geceleri çok huzursuzdu uykumuzda bölünmeler oldu