Elifff11 Kızlar merhaba, Sezaryan doğum yapalı 8 ay oldu fakat hala dikiş yerim acıyor sanki tam iyileşmedi içerde bi sıkıntı var gibi bu durumu yaşayan var mı ?
Damlanurrr Elifff11 ben hiç böyle bir sorun yaşamadım ilk gün ayaktaydim koşa koşa eczanye gittigimi biliyorum şuan hissizlik dışında başka hiç bir sorun yok bence bir doktora gorurunun içinizin rahat etmesi için
Buseugurlu Elifff11 benimde 3 ay oldu. Bir kaç gündür karnıma dokununca acıyo ara arada iğne batarmış gibi oluyo cumartesi doktora gidicem inşallah birşey çıkmaz