Varmı benle aynı durumu yaşayan kızlar ? Bebeğim 20 aylık. Sürekli peşimden geliyor. Tualete bile geliyor. Asla bi odada tek durmak istemiyor yanındayken kitaplarıyla oyalanıyor, oyuncaklarıyla oynuyor ama ben odadan gittiğim an yanıma geliyor. Çok yoruyor beni bu durum yani birşeyi bırakmaya gittiğimde bile sürekli peşimde . Babası olduğunda da öyle tek olduğumuzda da . Varmı bi öneriniz ne zaman biticek bu durum . 😔