Mehtap-37 Kızlar aranızda öğretmen olan varsa bakabilir mi ? Ben bu ay ücretsiz izne ayrıldım geri ödeme yapacağım bunu taksitlendirme yapabiliyor muyum ya da temmuz maaşında ödeme imkanım
acabahamilemiyim Mehtap-37 maalesef muhasebeden tutar çıktıpı anda ne kadar erken öder sen iyi çünkü zam biniyır üstüne
Mavi3435 Mehtap-37 nasıl yani bende öğreneyim.maas çalışmadan mi yatıyor. Yani maaş yatınca iade mi edicez himm
Mehtap-37 Mavi3435 evet benim maaş izne ayrıldığım halde yattı onu geri ödeyeceğim ama 4 bin lira fazla ödüyoruz maaşa artı olarak
okuyor Mavi3435 okulunuz maaş işlemlerini ilçe milli eğitime göndermeden izin dilekcesini verirseniz yatmaz. Bizim okul ayın ilk haftası yapıyor maaş işlemlerini. Ayın başında verdim dilekçemi maaş yatmadı. 15 inden önce ayrılmak gerekiyor. Çoğu hoca öyle ayrılıyor ama okul çoktan maaş işlemlerini yaptığı için yatıyor maaşları. Okulda maaş işleri ile kim ilgileniyorsa ondan bilgi almak gerek .
1ben- Arkadaşım izne ayrılmadan önce idareye dilekçe yazmıştı maaşı almamıştı . Sizin nasıl oldu bilmeyerek mi aldınız
User Mehtap-37 neden öyle 😔 Ben martta ücretsiz izne ayrıldım, okul herhangi bir bilgi vermedi, şu an gecikme faizi de ödeyeceğim galiba Ayın kaçında ücretsiz izne ayrılmıştınız ve ne kadar süre sonra ödediniz, benim ne kadar ödemem çıkar tahmin etmeye çalışıyorum
Mehtap-37 Birkullanici hayır gecikme olmadı hemen geri ödeme yaptım ama maaşım yatmıştı onu komple geri ödedim
User Benim 15 martta maaşım yattı, 20 marttan itibaren ücretsiz izindeyim, acaba ne kadar ödeme çıkar ve bunu nereye ödeyeceğim Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim Köy okulu olduğu için okuldan bilgi alamıyorum, anlayan kimse yok maalesef