nibado 1.5 senedir kullanıyoruz 6.ayindan beri.Hic bir devrilme problemi yaşamadım ama eğer mama sandalyesinde çok vakit gecirttirmeyi düşünüyorsanız daha konforlu bir sandalye alin, ama yok sadece yemek için derseniz çok ideal temizlemesi vs çok kolay herhangi bir güvenlik problemi de yaşamadık