Günaydın kızlar kendim için değil kardeşim geçen hafta anlaşmalı olarak boşandı boşanırken belli bir miktar para ve altın verdi karşı tarafa ortak ödenen araba vardı ruhsatı eski eşinde olduğu için arabada onda kaldı fakat kardeşim evliyken trafik cezası yemiş 2500 tl kadar karşı taraf hala bu parayı istiyor kardeşimde o kadar para verdiği için bu cezayı artık ödemek istemiyor bilmediğimiz konu iste karşı taraf anlaşmalı resmi olarak boşanıp üstüne nafaka isteyebilir mi ? Çalışıyor çocuk yok maaşı kardeşimden fazla bilenler yorum yazabilir mi ?