Arkadaşlar merhabalar bebegim 7 ay 6 günlük. 5 bucuk aylikken ek gidaya basladik. Anne sutu almiyor. Ancak akliniza gelecek butun sebze ve meyve purelerini degisik kahvalti karisimlarini corbalari deniyorum hic bir sey yemiyor. Agzini kitliyor acmiyor. Zaten agzini acan bir bebek degil ancak dudagina suruyorum begenirse agzini aciyor yedigi tek şey yogurt ve labne. Onlarda kabiz yapiyor fazla veremiyorum. Tarhana corbasindan da 4 5 kasik yiyor. Onun disinda hic birsey de 2. Kasigi dahi yediremedim. Pütürlü zaten yemiyor tamam okey herseyi blend edeyim o sekilde de yemiyor napicam ben. Benim gibi olup bebegi sonradan acilan oldu mu ? Sadece mama ile mi buyucek bu cocuk bir sure sonra mama doyurmucak cok uzgunum lutfen onerilerinizi bekliyorum