13miber sen bide bana sor. Zaten anlayamıyorsun ki. Anca doktora gitmen lazim tekrar. 1 ay dolunca bi git canim. Ne yaşadığımı ben bilirim. Eşimin aralık basında başladı kaşıntıları direk doktora gittik birlikte doktor baktı eşime uyuz dedi. kwellada losyon yazdı hepiniz kullanın ne olur ne olmaz dedi. 3 gun hepimiz surduk. Ben yatagi ayirdim kizimin odasinda yatmaya basladim koltikta. Hergun nevresim koltuğa serdigim ortu havlular vs hergun ütü kafayı yiyordum. 1.5 Ay sonra ocak ortasında doktora gittik esimin kaşıntıları yüzde 90 geçmişti çünkü. Doktor baktı gerçekten de göremedi. Yaptığım temizliği falan anlattım o kadar uğraşmışsın bide bu kükürtlü karışımdan yazıyım iyice garanti olsun 3 günde bunu sür dedi eşime. Benle kızıma gerek yok dedi bize geçmemişti zaten o sürede. Neyse 3 günde eşime onu sürdüm ben ama doktor bu karışım cildi kurutur kaşıntı yapabilir dedi. Kremi sürdük eşim yine kaşınmaya başladı tabi ben siyiricaktim dedim acaba yine mi tekrarladı yoksa krem den mi kaynaklı. Dusun 3 ay oldu ben hala daha korkudan odaya gecemedim hala kizimin odasinda yatiyorum😅 o kasintilar da gecti esimde. Gorunurde suan birsey yok ama ben hala nevresimlerini 2gunde 1 degistirip koltuga oturdugu ortuleri hergun yikiyotum utu yapiyorim dusun yani psikolojim bozuldu resmen. :/ her duş sonrasi tam cikarken bi şeyin içine biraz beyaz sirke ile ılık su koyup boyundan aşağı dök oyle cik canım bunu da duymuştum esimde yapiyor. Ben bile nolur nolmaz yapiyorum bazen