Aysegulbird Merhabalar doğumdan 2 ay sonra kol altı implant takttırdım 10 gün sonra doğum sonrası ilk regli oldum bitti 1 hafta sonra tekrar başladı hafif kanama şeklinde 10.gün ve halen devam ediyor normal mi?