Kızlar bittim artık halim kalmadı eşim evdeyken bi şekilde idare ediyoruz ama o nöbete gittiği zamanlar 2 gün beni bitiriyor artık 4 ay 7 günlük olduk 3 aydan başladı ataksa hala memeyi zorla alıyor biberon falan hiç istemiyor bi şekilde tutuyorum krizle ama yerde sürekli oyunlar oynadığımız bebek gitti sürekli kucak istiyor alıyorum kucakta durmuyor gene ağlıyor normal bi ağlama da değim bi yeri arıyor sanırsın ama yok işine gelince gülüyor artık gündüz uyutmamız 1 saat buluyor memede uyumaz oldu ya geziyoruz ya pilates topuyla oda uyudu diyor yarım saat sürmüyor uyanıyor. Akşam çok şükür erken den uyuyor ama yanında ayrılamıyorum sanki alarm var hissediyor. Sabah 3-4 ten sonra uykusu bitiyor sürekli mızırdanma emme öyle öyle 5-6 ediyoruz sonra açıyor gözünü bu sefer uyku nazı ben napacağımı şaşırdım.