Perihanyldrm 4 ay 25 günlük oğlum var son zamanlarda sütüm giderek azaldı ve ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum Sizin de fikirlerinizi almak istedim erken mi sizce? Şimdiden teşekkürler
ozgesrc Perihanyldrm ben ilk kizima 4 aylikken basladim bu bebegimede insallah oyle yapacagim. Herseyi tattirmiştim kizima smdi hic yemek secmiyor cok guzel yiyor sukur🤲 6 ay beklemeniz sart degil