Bebeğim 11 buçuk aylık problemsiz bir bebektir akşam 8-9 arası uykusu gelir yatağına koyarım kendi kendine sabaha kadar uyur. 6 aydır bu böyle. Ama 2 gündür bişeylere oldu uykuya direniyor deli gibi ağlıyor. Gözleri şişti ağlamaktan kendi kendinede tekrar dalamıyor. Nedir bu ya 1 yaş atağı mı diş mı bilemedim. Bu kadar ağlamasına alışık değiliz çok üzülüyoruz 🥺 var mı bu zamanlarda benzer bir durum yaşayan?