Nursena0606 Tugba323232 Ben kullanmıştım. Bu kadar zamlanmadan önce tabiki. Kalıp olarak bayağı büyük. Çişi emmesi çok iyi. Kaka taşmıyor. Ben beğenmiştim.
Atesbebek Tugba323232 bende kullandım memnundum geçen ihtiyaç acil olunca bimden aldım. Öncesinde molfix kullanıyordum poposu kizariyordu kendime suç buluyordum daha sık değiştirmeliyim diye bimin bezine Bi geçtim ne kızarıklık kaldı ne bisey. Hem baby me den hem bimin bezinden çok memnun kaldım. Molfixi ilk oğlumda kullanmıştım bir sorun yaşamamıştım ama kızımda sınıfta kaldı. Neyse daha iyi oldu en azından daha ucuza bez alıyorum 🤣
livanurvealpinannesi61 Tugba323232 ben kullandım güzel ama yeni serinin kalıbı küçük 5 numara aldı eşim küçük oluyor.
Oanne 9 aydır kullanıyorum aleovera serisini de normalini de kullanıyorum, çok memnunum. Bebeğim alerjik ilk aylarda beline kadar kaka oluyırdu ona rağmen sorun yaşamadım.
Tugba323232 Atesbebek bezler aldı başını gidiyor. Prima kullanıyoruz. Değiştirmek istiyorum. Baby me nin 2 türü var hangisi iyi
Atesbebek Tugba323232 ben normalin kullandım aleoverali olanı değil. Ama dediğim gibi bide Jenny willy alip deneyin fiyatı uygun pişman olmazsınız.
Oanne Tugba323232 aleovera daha güzel açıkçası parası diğerine göre az yüksek. Tavsiyem perşembeden pazara indirimini takip edin 100lü alım yapım içinde de poşet çıkıyor kutu ile alın.
Asel_Umay58 Ben kullanıyorum doğduğundan beri eğer indirimi takip ederseniz daha makul fiyata geliyor .Dışarı kaçma olayı yaşamıyorum .Çevremde sleepy BİM’den alanlarda çok duydum her defa elbise değişiyorum diyeni
Tugba323232 Atesbebek ona bakayım birde . Bu işler gerçekten çok can sıkıcı. Bu kadar pahalı olmamalı