Merhaba hanimlar..Doğum yapali 3 ay oluyor. İlk defa bir kanama geldi. Adet oldum sandım. Ama bir geldi bir gitti böyle pembemsi bir renkteydi. 2 gün sürdü ve kesildi. Sizce normal mi? Doktorumla konuşmayi unutmuşum daha öncesinden. Acaba böyle ara kanama olabiliyor mu dogumdan sonra?