İlk olarak hayırlı olsun inşallah bebeğin bugünler gelip geçici emin ol 4.ayına girsin çok rahatlicaksın benim bebeğimdede çok gaz oluyodu sürekli ağlıyodu uyumuyodu kolikti yani ben deneme yanılma yöntemiyle yemek yedim mesala süt, yoğurt,peynir yediğim günler bebeğim çok ağlıyodu onları yemedim hiç sonra baktım bulgur ,mercimek ,çikolata ,gazlı içecekler ,domates ,fıstık tarzı şeylerde yemedim ayaklarımı sıcak tuttum kendimi üşütmemeye dikkat ettim bol bol banyo yaptırdım karnına ılık suyu tuttum banyodan çıktıktan sonrada bebek yağıyla masaj yaptım ve en önemliside her emzirmeden sonra gazını çıkarttım her emzirişimde tek göğsümü verdim çok önsüt almasın son süt(yağlısüt) kısmınıda alsın diye çünkü önsütü çok emen bebeklerin gazı çok oluyo. Birde biogai ve nursey harveys şuruptan verdim son olarakta günde iki kere anasonla rezene çayı demleyip içtim bunların baya faydasını gördüm inşallah sendede işe yarar😊