Merve0653 Bebegim 8 Aylık 3 gecedir uyumuyor. Sabahlıyoruz. Huzursuzluğu yok. Besiginde durmuyo. Kucağıma gelmek istiyo , emmek istiyo. Bi süre sonra emmek de istemiyo sıkılıyor. Uyutuyorum 5 dakika anca sonra gene aynı. Neden olur varmi başına gelen