G123l hiç takmadım bana da aynısını dediler ama keşke biraz taksaydim 😅 sütüm gerçekten azalmıştı ve ben yetiyordur diye düşünüyordum meğer açlıktan agliyormus😞 acemilikten bilemedim herkes emzirdikce artar dedi ama gittikçe daha da azaldı sonra mama başladım geç de olsa çocuk rahatladı . Yani siz eğer eminseniz sıkıntı etmeyin kulak ardı edin . Ben hiç umursamıyorum soyleneneleri herkesin bebeği huyu alışkanlıkları dönemi çok farklı .