Defne07 Bebeğim 9 aylık ayak bileğinden dün kıt kıt diye ses geliyordu arada bir. Bugün de diz kapağından gelmeye başladı bu sesler normal mi? Hareketlerinde sıkıntı yok keyfi yerinde. Ağrısı olsa ağlar diye düşünüyorum. Ama bu sesleri bugün çok fazla duydum. Çok canım sıkkın ne yapmam lazım