Merhaba bebeğimi ilk kez köye getirdik 4 aylık kıştan doyali ailelermz geliyordu ziyaretmze ama biz geldik bu seferde komşularn biri bebek zayıf normalde yanaklı filan olurdu zayıf 4 aylık bebek demiş normalde kilo takintli biri deglm bebegm günde 4 5 kez kaka yapar yapamayinca baya huysuzlanir kusar emdgni de kaka çok yaptigi için sütun yaramiyor dediler de acaba onla bir ilgisi olur mu?2 aydır 350 Gr civarı aliyoruz doğum kilosu 3900du doğum doktorumuz bebegn yavaş kilo alır alcgni anne karnında aldı demsti bende çok kilo fln hiç bakmıyorum bu kdr aldı zayıf vs sadece meraktan sormak istedim kakayla ilişkisi olur mu ki😂😂😂