Gul_2890 Merhaba,forumda benim gibi olan var mı diye ararken sizin yorumlarınızı gördüm..4 aylık bebeğim var 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim.Üstelik ertesi gün hapına rağmen kaldığım için riskli bir gebelik olduğunu söyledi doktorum.Hiç hazır değilim,oğluma haksızlık gibi geliyor psikolojim alt üst..Siz nasıl baş ettiniz bu durumla