Arkadaşlar bebeğim tam 7-8 aydır geceleri şen şakrak uyanıp (asla ağlamak yok ışık kapalı) en az 2 saat uyumuyor artık çok yoruldum yıprandım eğitim aldırıcam son çarem. Ama şuanda da diş çıkartıyor sizce aldırmalı mıyım aldırıp memnun olan önerebileceğiniz isim varsa yazar mısınız halim yaman 🤨