Papatya14 Gerçekten ağlamamak için kendimi zor tutuyorum sürekli kimildiyo uyurken Gazi kakası yok karnı tok 4.5 aylık dış kaşıntısı bar gündüzleri o yüzden olabilir mi
Melis1706 Papatya14 oda sicak olabilir mi benim bebegim bu aralar havadan dolayi odalar cok sicak oluyor o yuzden surekli kipirdaniyor
Betul-doruk0 Papatya14 Benimki de öyle oda isisi da çok yuksek degil normal 19 20 benim bebegim de tam 4 at 17 günlük
Bilgosuuum Papatya14 benimkide öyle 4 ay 19 günlük gündüz 0 uyku gece kımıl kımıl geç yatıp erken kalkıyor birde ben hergğn ağlıyorum tükendim artık
Papatya14 Melis1706 bende öyle düşündüm ince giydirdim çoraplarını da çıkardım gene aynı oldu bilemedim valla
Elamerve23 Papatya14 benim bebegimde 2 aylık aynen öyle eşim bu ne kızım ters dönmüş kaplumbağa gibi diyor çok gülüyorum 😅 niye böyle acaba elleri kolları ayakları durmuyor kendi kendini uyandırıyor.