Cemssceren Kızlar ne zaman çıkarmak gerekiyor bu bardağı cuma sünnet oldu hala kullanıyorum köpük bardak koyuyorum daha az rahatsız ediyor
Duygu29 Cemssceren doktorumuz kapak hiç önermedi. Aksine daha da sıkıştırıyomuş orayı. 3 krem vardı üzerine sıkıp bir beden büyük bezle bezliyordum
egeninanns Cemssceren hiç bardak koymadım direk bezi bağladım krem sonrası hatta sünnet külodu bile kullanma dedi doktorumuz
keremm00 Cemssceren dikişlerin alınma durumu varsa eğer ki dikişler alınana kadar kullan bence en azından 1 haftası dolsun ben klipsli yaptırdım klips çıkana kadar kullanmıştık
Cemssceren keremm00 dikiş kendisi düşecekmiş bugün ilk banyosunu yaptıracağız bakalım o zaman duruma göre
Asude07 Bugün banyo yaptıracaksanız artık bardak koymayı bırakabilirsiniz ben 3 gün koydum daha koymama gerek yok dedi doktor bardaksız daha kolay iyileşir
Arenimo Biz 3 gün koymuştuk çıkarabilirsiniz bence beze değmesi daha iyi idrarla daha çabuk iyileşir.
BebekC Oğlum da pazartesi sünnet olmuştu perşembe günü kontrolde çıkarabilirsin artık demişti doktor. İsterseniz bugün de dursun yarın çıkarırsınız. Eğer banyo yaptıracaksanız bi daha takmanıza gerek yok tabi.