Minikanne_4 kızımda gecenelrde oldu ve çok kötüydü her gün yıkadım bazen iki bazen 3 elimden geldigince sık sık zeytinyağli sabun ve yeşil sabunla 5 10 dk sabunalri sürerek yıkadım geceleri altını açık bıraktım sadece bir pijama giydirip yatrdim gün içinde de ara ara açık bırakıp havalandırdı ama ıslak mendil kullanmadım sürekli yıkayın her bez değişiminde yıkayın zıbın giydiriyosaniz zibini kapatmayın olabildiğince geniş pijama giydirin bitane giydirin sıcak olmasın pişik yeri cunki o ciş yaptıkça ısınır ve pişik sıcağı sever hergun sabunla.yikadiktan sonra her yıkma sonrari zeytin yağı sürün kurusun sonra bağlayın 3 4 güne geçer pişik kremi kullanmayın sabun kurutuyo baktınız kabuk tutu kuruyo baby seba Med pişik önleyici Krem sürmeye başlayın ben öyle yaptım giti çok şükür kiziminda baya yayılmıştı uyuumuyordu hep agliyidu çişini yaparken bile aglrdi birde kakası veya çişini yaptığı zman hemen yıkayın geçmiş olsun