Moonlight_ Sutlukahvem34 Merhaba kariyer.netten başvurmuştum ben çalıştığım dönemde üniversite mezunu alıyorlardı şu an ki şartları bilmiyorum 2 sene olacak çıkalı
Moonlight_ Sutlukahvem34 ama çalışma şartları diğer firmalara göre bence çok daha iyiydi asgari ücretten çok daha fazla veriyordu prim yemek kartı vardı ve heryerden geçiyordu yemek kartı