Asyaninannesi__ Bebeğim cumartesi gününden beri ishal gidiyor. Düne kadar 1 kere yaparken şimdi 3e çıktı? 13 aylık dişten midir? Rota virüs mü ne yapmalıyım? Kaç gün daha sürer bilgisi olan var mı? Kafayı yicem
zuleyhaeymen14 Asyaninannesi__ Canım benim bebeğimde ishal oldu hemde kaç kere en baştaki bakterıyel enfeksiyondan ishal oldu o düzeldi. Sonra antibiyotik kaynaklı ishal oldu. Şimdi tadıma başladık kabaktan ishal oldu. Sonra patates tattırdım kabız oldu.4 gündür kaka yapmıyor işk kabak tadımının 3. Günü günde 5 kere kaka yaptı sıvı bir şekilde şimdide 4 gündür kaka yapmıyor.
Asyaninannesi__ Cicisler yok sadece kıvamlı yapıyor. Belkide olması gereken kıvam ek gıdadan beri hep kabız gibi ondan bana öyle geliyor. Çünkü 2 günde bir kere yapıyor normalde 🙏