Yigittbaby Arkadaşlar nolur biri yardım etsin çıldırıcam düzeni bozuldu uyumak yada uyumamak hç bişi istemiyo memnuniyetsiz resmen ne güldüğü ne ağladığı belli artık çığlık atıyo geceleri 3 te bi uyanıyo dahada uyumuyo
Prenses_annesi04 Yigittbaby sadce sabır ettim canm hiç unutmam kriz geçiriyordum hatta korktum gelişimini etkiler diye ama olmadı gündüzleri çok ısrarla yatrma yorulsun yüz üstü bırak cirpinsin yani onu yormaya caliş gecede inşllah yatar ya ama gecicek en zor dönem dişten daha zor valla
Yigittbaby Prenses_annesi04 yüzüstü yatırıyorım çığlık atıyor gülerken ağlıyo bi değişik inşallah hemen geçer