Oğlum 17 aylık olmak üzere, canı isterse alkış bay bay falan yapar. Nadiren de olsa.
Anne, baba, mama, meme, gel, gitti, koktu, ver, bir, iki, hav hav ve hühüü (horoz) kelimelerini söyleyebiliyor.🪬🤍
Ancak parmakla işaret ettiremedim. Fotoğraflara bakıyoruz anne nerde diyorum işaret parmağıyla çerçeveye vuruyor veya benim işaret parmağımı alıyor. Onun dışında baban nerde dediğimde göstermek yerine yanına gidiyor. Elimizden tutuyor. Bir anda mı olur neler yapmalıyım? Teşekkürler