Liseyi iki sene okuyup terkim suan ehliyete yazılıcam fakat okuduğum lise bana şuan çok uzak en az orta okul mezunu olmam gerekmiş sanırım okuduğum orta okul bana daha yakın orta okul diplomamla kayıt olabilemiyimm acaba yardım edin heryere soruyorum hala bi yol alamadım napmam lazım