Benkeyfimkahyasi90 yürüteçte kendini sürekli parmak ucuna kalkarak itiyorlar bu nedenle alışmış olabilir. Ama şöyle bir durum var ben hiç yürüteç kullanmadım 15 aylık ona rağmen bazen parmak ucunda yürüyordu. Doktora danıştım, panduf gibi değil de tabanı biraz daha sert bir ayakkabı kullan alışkanlığı geçer dedi. Elbette tek başına normal yürümeye başladıktan sonra geçerli bu benim minnak 10 aylık başladı yürümeye. Siz de böyle bir şey deneyebilirsiniz. Sürekli parmak ucu yürümesi ilerde aşil tendonunda kısalığa neden olabiliyor. Ortanca oğlumda 12 yaşında çıktı. Koşmakta zorlanıyor, çömelince dengesini koruyamıyor, fizik tedavi görüyor bir süredir. Onda yürüteç kullanmıştım mesela. Doktor da ilk muayenede bebeklikte yürüteç kullanmış mıydı diye sormuştu, demek ki alakası var diye düşünüyorum.