kulak deldirmeye karşı olanlara da bir anlam veremiyorum benim kardeşimin kuzenimin hep 6 aydan önce deldirmişler kulaklarımızı. hiçbirimiz de niye deldirdiniz demedik büyüyünce yani niye küpe sevmesin ki sevmese de takmaz olur biter. orada kocaman delik olmuyor ya takmasa belli bile olmayacak bir şey. iyiki de bebekken deldirmişler. çocuğun aklı erince hep eli gider çekiştirir vs daha eziyet olur. 6 aylık olacaktı kızım deldirdik 2 dk ağladı bitti gitti ne yara oldu ne bir şey. bu kadar büyütmeye gerek yok bence. büyüyünce ister takar ister takmaz ona kalmış. 🤦🏼♀️